„Busem przez Europę”- wspomnienie z wakacji.

W pierwszym tygodniu wakacji grupa uczniów naszej szkoły wybrała się na wyprawę busem po Europie. Po całonocnej podróży, w pierwszym dniu mieliśmy okazję podziwiać największy wodospad w Europie na rzece Ren. Wieczorem zameldowaliśmy się na kempingu w Szwajcarii by na drugi dzień udać się na całodzienny trekking po Alpach . Duże wrażenia wywarła na nas podróż kolejką górską, spacer po lodowcu oraz przepiękne widoki. Kolejnym punktem programu był Rzym, gdzie zwiedziliśmy Koloseum, Kościół św. Jana na Lateranie, fontannę di Trewi, bazylikę św. Piotra i wiele innych zabytków. Wieczorem udaliśmy się na kemping w okolicę Pompejów, które zwiedziliśmy następnego dnia. Kolejny punkt programu to kemping położony w lesie piniowym nad samym morzem, kąpiele morskie i słoneczne. W miejscowości Paestum zwiedziliśmy ruiny świątyń greckich. W drodze do domu wstąpiliśmy do sanktuarium w Manoppello . Po 5 dniach podróży i pokonaniu około 5000 km, pełni pozytywnych wrażeń dotarliśmy do Rakszawy. Była to na pewno „wyprawa życia”.